Thursday, July 3, 2008

.. Opis aku yg Best..

manager jumpa client

bos meeting pat luar
meja banyak..staff xder sorang pon..


ni tempat paberet aku di kala pms
menjelang.. hikhikhik..
sofa ni boleh jadi tilam tau siap leh baringkan lg
kira2 2 in 1 ler..
seb baik la ada buah hati aku nie
xder ar aku bushan sgt duk opis sorang2
tp kan kalo dtg time gile aku siap..
opis jd discoooooooooo
hahaha pasang spiker + spin lagu techno
aku pon joget lambak..
meh ler dtg opis aku hahahaha

Cuba korang bygkan dh hampir 2 tahun stgh aku keja sorang2
xder member opis, korang jelah member aku..
kalo ada pon bos & manager aku jer
depa 2org mmg best ar.. sempoiii jer
hahaha best x keja cm aku??
sapa nk ganti aku??
nanti aku nk benti keja
nak p duk dengan encik azmi.. hehehe





12 comments:

NaD said...

ni kat atas sume ni mcm pelik2 je.. sejak bila lu main lottery sgala ni sue?

anyhoos, opish tuh cam besh je. ni kalo pegi pat situ, bukan takat joget lambak je boleh wat, siap boleh naik ateh meja buat pole dance guna batang penyapu.. huhuhu

fizzzy said...

apsal ada lottery ni..aduhai spam daging bab* tul laa.

ala meh laa kerja opis fz, leh jadi spiderwoman..hohoho

sue cipot said...

huhuhuhu jomlah reramai dtg opis sue nie.. kite joget lambak sesama hehehee

Hanamichi_Sakuragi said...

sue..tak borink kerrr dok office sorang2 meh la kat office aku meriah bangettt...heheheh

zool irfan said...

boleh main bola opis sue ni

sue cipot said...

bkn stkat nk main bola abg zool..
stkat abg zool nak golek2 lagu hindustan tu boleh sgt ler...

KitKet said...

eh i lagi suka keja macam ni. xada siapa nak kacau.. boleh concentrate dgn kerja sendiri.

sue cipot said...

ok ni kerja2 yg sue sllu buat kat opis nie..

masuk keja : 9.30 - 10.00 (kdg2 xmasuk langsung)

balik keja: after lunch (kire suke hati je)

jenis2 keja :
1) jalan2 mlawat blog
2)mbuat entry
3)mbalas & mkomen blog smua org
4)main games
5)chatting
6)tidorrrrrrrrr

Warnawanie said...

opis kite lagi best..
pagi2 tak mandi lagi pun dah masuk opis :-P

Si Tukang Karut said...

nanti momi bawa rombongan cik kiah pi opis sue ya bawa semua pengganaz donia tengok nikmat bekerja...boleh?

SilverFerio said...

hemmm.... mana plak opis aku hari ni? Putrajaya ke Shah Alam

p.robi medang said...

selamat siang kepada semua saya pengen menceritakan suatu pengalaman pahit saya dalam berumah tangga mulanya saya menderita sekali mau makanpun susah cari uang beli beras dan aku tidak punya kerjaan lagi hutang di penjual beras juga sudah banyak tapi masih untung saya punya tetangga yang baik yang masih bisa meminjangkan uangnya kalau saya menbutuhkan uang dan secarah kebetulan juga ada tetangga yang menang angka kemaring lansung pasang yang 4D,katanya dia dapat angka tembus hasil ritual dari MBAH RIJI laluh saya minta nomor hpnya MBAH RIJI sama tetanggaku akhirnya saya di kasih nmor hp beliu jadi saya juga tidak berpikir panjang lagi saya lansung hubungi MBAH RIJI dan menceritakan semua masalah keluarga kami dan alhamdulillah saya di kasih angka sama beliu lansung 4D,dan saya coba2 pasang angkanya 100,ribu ternyata tembus waktu saya terima uangnya dari bandar hasil angka yang di kasih sama MBAH RIJI saya hampir pinsang karena belum pernah pegan uang sebanyak itu jadi saya minta trima kasih banyak kepada MBAH RIJI karena keluarga saya sudah merasah lebih baik dari sebelumnya jadi kalau anda pengen seperti saya silahkan hubungi MBAH RIJI DI NO/ 0823 4444 0428”insya allah beliu MBAH RIJI pasti menbantu segalah kesusahan anda,insya allah anda tidak akan kecewah trima kasih