Wednesday, July 9, 2008

.. Tolong la Faham...

Sue nak tnya pndpt korang smua, mcm mana kite nak tolak pmintaan org tanpa myakitkan hati org tue? kire tolak ala2 lembut gitu ahakssss...

ok problemnya mcm ni, BF kawan baik sue sllu ajak sue kluar, leh kata tiap mnggu ada je agenda dia, nak ajak tgk wyang la (citer SEPI) xkose den, ajak teman dia antar adik dia blik semban la, ajak teman p beli baju la.. bosan lah. napa dia xpham2 sue mmg xsudi kuar dgn dia?? buktinya sue xpernah angkat coll dia, & kalo dia msg pon boleh bilang dgn jari yg sue bls balik. tu belum lagik sue kelentong sue ni balik kg la, p umah kwan pat subang la, p beli kelengkapan tunang la.. mcm2 tp napa dia xpaham2 ek?

Awek dia tau Bf dia ajak sue kuar, awek dia siap pujuk sue kuar dgn Bf dia lg. dgn alsan Bf dia xder kwan lain. gile ke? satu Kl ni xder kwan?? teruk betul tue.. Awek dia skrg xder sini, awek dia ada pat kelantan.. so patot ke sue lak yg kena ganti tempat awek dia? teman Bf dia ke situ & sini? xkoseeeeeeeeeeeeee

Sbrnya ada beberapa sbp napa sue xsuke kuar dgn Bf dia tue..:

1) Sue xrasa selamat dgn Bf dia ( ada sbp2 kukuh ni)
2) Bf dia ni mcm bagus2 punya org ( dia je bagus, org lain smua hampes)
3) xselesa lah kuar bdua dgn Bf kwan baik ( feel hangusss)
4) Bf dia mbosankan (asik citer btapa bagusnya diri sndri yg aku xnampak kt mana bgusnya)

so cm mana lg ek sue nak buat? pd kaum lelaki korang leh tau le awek nak @ x kuar dgn korang. kalo dh byk kali coll pon xangkat, ajak pon mcm2 alasn bg. korang rentikan jer lah.. mmg xsudi tahap dewa dh tu. jgn le seksa awek tu.. sian wehhhh ahaksssss

11 comments:

Si Tukang Karut said...

orang gini mudah jerr...kasi dia satu bungkusan hadiah berupa penyapu..kalau dia tanya awat kasi penyapu...tu nkolah tak reti bahse ke?

uwahahahahah garangnya momi oiii

sue cipot said...

huhuhuhu.. nanti leh ar sue geng dgn khir toyo kasi penyapu..
tensen tau momiii dgn mamat nie..

zool irfan said...

ala kuar je la dengan dia.. pastu sesaje buat perangai huduh kita bagi dia bosan ngan kite.. ha pastu dia tak nak ajak kita kuar dah..

ni tips.. acuba sue try makan durian ke, sambal udang petai ke... bg mulut busuk.. pastu ckp ngan dia dengan mulut busuk kita itu..

ala.. simple jek.

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Cuba ajak dia dating kat masjid ataupun kubur. Tgk dia punyer reaksi...

Lagi satu, makwe dia biarkan ajer, itu sesuatu yg amat pelik sekali... Hmmm...

-me- said...

1. larikan diri anda tanpa jejak.
2. hapuskan jejak dia tu

hehehehe

sue cipot said...

hahhahaa lawak ar abg zool nyer idea.. adehh sakit perut..

Nabil.. nak p kubur sue pon seriau lah hikhikhik.. kalo dating pat masjid dia lg ar mnunjuk2 dia tu alim2.. ssh lah dia tue..

Cik yana.. tu lah tpikir jugak nk hilangkan jejak.. tp syg lak nk tukar no tipon nie..

Si Tukang Karut said...

lagi satu tip...bawa bekal air milo ais boh julap kasi kat depa...tgk reaksi camne

kalau depa byk songeh bawak radio dengar kuat-kuat kasi depa lawan sama radio itu...LOL

nak tunang nih mmg byk cobaan tui...waspada an hati-hati di jalan raya tau sue...cian sign

Tok Ketua said...

xpun sue wat2 sawan masa kuar ngan dia.. masa nk wat sawan tu pastikan sediakan sabun FAB.. dpt byk wat buih2 kat mulut.. confirm malu arr... camtu baru baguss!!!

sue cipot said...

Momi mok--- tq mami.. sue akan bhati2 di setiap psimpangan.. insya allah smoga panjang jodoh

Tok ketua-- adehhhhh kang ambulen mai sia2 jer sue p spital sakit jiwa adehhhhhh... idea xleh tahan tolll

Kakak Tiri said...

Buat tak tau. Kalau tefon jangan angkat. Kalau jumpa semuka cakap nak pi bedebar sakit perut.

NaD said...

kalau dah semua cara dah buat pun tak paham2 gak, kasi sound tepat kat lobang tinger dia "haku tak suka ko la labu!"