Tuesday, July 22, 2008

..Lahaiiii Pusing2 Situ Jugak..

Lawak sgt hari ni, Td sue bobal dgn kawan lama sue citer punya citer dia bgtau lah pasal tunang dia. sue pon gatai2 nk tgk muka tunang dia sbp dia ckp tunang dia org pahang. Tu saja nk kenai mana lah tau budak satu kg ke hahahaha.. main2 jer sebenarnya..

Tup2 bile tgk pic dia aikkkk mcm kenai mamatni. Tenung punye tenung mmg sah lah kenai. Budak satu kg dgn sue lah. Hahahahaa xtahan betul dh gelak dekah2. Dunia ni kecik je kan? Tgk lah ni. Budak sekolah sue btunang dgn member chat sue. Semua ni xjangka pon. Mcm jugk kite semua kan?

Mula2 masuk Chat ni nk main2 jer, pastu lama2 tukar jd hobi lak, bmula dgn Malay Room, pastu mlangkah ke blog 360 kenal mcm2 org, pastu skrg blogspot lak. Huhuhu indah sungguh dunia ni. Paling xsangka sue pon dpt jodoh dr tenet ni. Hahahaha Org yg sllu gaduh2 akhirnya bakal teman hidup. sapa tau kan?

Lepas ni kawan chat sue tu kawen jd org kg sue lah hahahaha. Dia balik umah mak mertua dia boleh la jalan2 umah sue lak.. hahhaha xtahan duk gelak2 dekah dgn kawan lama sue tue.

Apa pon sue doakn yg terbaik untuk dia. semoga apa yg terjadi dulu xkan terjadi lagi. semoga dia akan bahagia untuk kali ni. amin....

5 comments:

Khambeng Madu said...

kecik jer dunia ni...tgok mcm zul dulu...dia duduk kat iraq dulu...skg duduk seumah ngan k.e....hahahaha.. kira k.e laa pungut dia tuh...

aku la ros said...

kecik kecik kecik...

sue cipot said...

hahahhaha
lawak betul lah k.e ni..
ksian abg zool kuang2

HasraRazali said...

Nk claim royalti ke? alamak..hehe...ermm org pahang? opss....me pn pahang gak..wah wah wah..jgn org kampung jugak kita dua ni sudah...hahahaha

-me- said...

saya berjiran ngan pahang ;)